Vorrei en cykel, per favore.

Idag har jag promenerat i typ tre timmar för att hitta någon som säljer begagnade cyklar. Det gick sådär... På ett ställe hade de bara fula skrotcyklar, att hyra dessutom, och andra butiken hade just precis stängt för lunch när jag till slut nådde fram. Fuck siesta! sa jag då. Lite såhär svettig blev jag:
 
 
Ok jag ser typ inte alls svettig ut... Det är en lögn.
 
Cykelfakta:
 
1 Ferrara är platt. Skönt!
2 I Ferrara är det mycket vanligt att cyklar stjäls. Trist.
3 Jag ska nog få en cykel som tack för att jag lånade ut min mobil till främling med soppatorsk på vespan. Bingo!
4 Alltså har jag powerwalkat runt i solgasset helt i onödan. Typiskt.
5 Nåja det var ju fint väder åtminstone. Jag gillar ju sol.
6 Man kan få cancer av för mycket sol. Det ska jag försöka låta bli.
7 Jag brukar smörja in mig med solfaktor 20 faktiskt.
 
Slut på cykelfakta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0