Fastighetsdetaljer

Så fick jag äntligen se havet igår! Varmt och gött... 
 
Annars går jag och väntar på att komma iväg till Rom. Har skickat iväg tusen förfrågningar på couchsurfing.org efter någonstans att sova, men har inte fått något positivt svar än. Jag kommer en vacker dag skriva mycket gott om Couchsurfing, men idag är inte riktigt rätt dag.
 
21 dagar till jag har ett eget rum. Lite bilder att vila ögonen på så länge:
 
Mitt fönster i mitten. Kan tyckas som ett lite smalt rum, korrekt uppfattat.
 
  
Vänstra vyn möter mig i porten, högra urnan i trapphuset.
 
Och Pietro möter mig hemma, om jag har tur med någon pastarätt från Perugia. Jag delar lägenheten med en annan kille också, men hans matlagningskunskaper har jag inte fått prova än.
 
 
För övrigt: myggorna här är mycket mindre och delikatare än i Sverige. Dock sjukligt irriterande.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0