Tre huvudstäder

Ont i kroppen efter att ha tränat en massa, trött i huvudet efter att ha jobbat 05 hela veckan. Tungt. Men kul! Men stressigt. Hotell Hilton i Köpenhamn vill ju ha sina produkter levererade i tid så då gäller det att baka bärpajer, morotskakor, moussetårtor och smådesserter för fulla muggar!

Imorgon sovmorgon till 06. Man unnar sig en fredag!

Sedan åker jag till min kära bror i Götet. Kommer plocka tre huvudstäder tre helger i rad. Sveriges huvudstad om två veckor, Skånes huvudstad nästa helg och så då Gbg imorgon som väl är någons favoritstad. Kanske, för mig kvittar det. Martin bor där nu och det ska bli spännande. Porslinsgräddkossan han fick på studenten, har den den självklara platsen i hans kök som jag hade förutsett? Återstå att se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0