Det var jobbigt att lämna Stockholm igår

Lever fortfarande i ett vakuum efter en intensiv, kärleksfull, chokladdrypande helg i Stockholm. En tung bas låg över alltihop och nu åkte jag 20 år tillbaka och lyssnar på Depeche Mode. Blandat med Abba. The Visitors vilket fantastiskt album.

För övrigt vann Veolia precis över SJ i bistromacksmak. Endast tack vare att den geggiga geggan geggade det fenomenalt torra baguettebrödet. SJs macka var torr rakt igenom, men båda hade de långa fina ingredienslistor med både det ena och det andra.

Men vad håller jag på med nu? Klockan tickar och jag har tidig-morgon-vecka igen. Puh. Men imorgon tänkte jag lära mig temperera choklad. Just nu ekar det ganska mycket här i Ystad, men på onsdag ska jag åka till Malmö och äntligen hälsa på Alanja!

Kommentarer
Postat av: Tanten

Vilken skojig blogg du har!



/Tanten

2010-10-24 @ 13:43:11
URL: http://www.tantvarning.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0