Dagens händiga mattips

Om man är sugen på en krämig typ spagetti carbonara med creme fraiche, men öppnar kylskåpet och det visar sig vara creme fraiche-fritt: Byt då inte ut creme fraiche mot en blandning av filmjölk och mjölk! Det blir inte gott!

Snarare simmigt och slabbigt.

Imorgon far jag till Malmö efter jobbet. HM släpper Lanvinsamarbetet; en viktig dag för alla oss modebloggerskor. Haha.

För övrigt: som Åmål-Agnes skulle uttryckt det. Fucking Jävla Kuk-Tele2. Jag fick mitt mobila bredband idag efter en månads krångel. Saknades bara ett sim-kort i paketet, dvs oanvändbart. Nåja jag väcker mitt inre lilla odjur och bråkar med dem så hittills har jag fått fyra avgiftsfria månader...

Upp 04.30 imorgon. Godnatt!


Kommentarer
Postat av: mamma

Å gud, du menar limited edition???? Som på Ung och bortskämd!

2010-11-22 @ 22:06:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0