31 maj 2010 - en översikt

Swish swosh

Wroom wroom

Hippeti hopp

Vilket du vill, det susar och tjuter om mig när jag far fram i livet.

För nästan två veckor sedan tog jag min kandidatexamen i arkitektur! Grattis! - Tack.

Nu: dags för en sabbatskarriär.

Praktiserade på Valhallabageriet förra veckan. Tidiga mornar som började mitt i natten.

Och nu är jag på Olof Viktors på Österlen några dagar! Praoar lite hos min konditorkusin Karin, och är åtminstone väldigt duktig på att titta på när de andra arbetar. Allt ser så gott ut så hittills har jag mest sysslat med proffessionell dregling.

Imorgon bär det av lite norrut igen. Hoppar dock av tåget redan i Älmhult, för att peppa min lillebror att ta studenten fint och ordentligt på fredag.

För övrigt lever jag på svältbudget just nu. Tack CSN, generöst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0