Välkommen till Sverige, Stefani Joanne Angelina Germanotta!

7 maj 19.30: Laaadyyy Gaagaaaa!

Och jag!

Niclas denna fenomenala Ticnet-fantom lyckades fixa biljetter idag också, medan både Farao och jag fortfarande satt kvar i köer för att komma åt biljettbokningen..

Detta kan nog mycket väl klå Madonna. Återstår att se...

Lite nostalgi: Första gången jag hörde (såg) talas om Gaga, var på Aktivitetshusets gym i Älmhult. MTV var på framför löpbanden och Just Dance spelades flera gånger om dagen. Utan ljud dock, men det behövdes inte för att jag skulle fatta att jag skulle älska musiken också!


Håll utkik efter tanten vid 00:48 och den högra killen vid 03:30, och allt fingerklippande framför ögonen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0