Vad gör jag med mitt liv?

22.30. Pip. Snart ska jag gå hem från skolan.

07.30. Pip. Kommer det vara dags att gå upp igen. Till skolan.

Men jag kommer ju ingen vart! Skanstull vill inte samarbeta, inte heller Gullmarsplan eller Årsta. Allt blir bara blaha just nu och oj sådana kvarter har jag sett förut så byggde man på 1800-talet också. Och hur kul/givande/utvecklande blir det på en skala?

Imorgon eftermiddag kommer jag jobba. Samt lördag förmiddag. Semlor och vetesurdeg. Kardemummabullar och baguetter. 55, det blir 45 tillbaka tackskaduha haentrevlighelg dåkanjaghjälpanästa! Och på söndag ska jag läsa lite. Kvarter eller stad eller urbanitet eller parker.

Och snart är det februari och snart är det Melodifestivalen och sen blir det vår och så kommer sommaren och sen vinter och däremellan blir det höst och sen är det 2011 vips vips. Vart tar allt vägen?

En stor del av mitt liv är i Jönköping nu men imorgon kommer han hem och då ska vi äta crêpes på en fransk restaurang som serverar vin och cider till alla som inte har en vit månad.

Ja men det kanske är där poletten trillar ner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0