Sista fredagen denna veckan.

Helg!

Helg helg helg helg!!!!

Första veckan i skolan - tung! Eller nej, mer svår. Nytt projekt, fast egentligen tillbaka i det gamla för att detaljera. Lärarna låter oss vara självständigare för varje uppgift. Vilket betyder att man känner sig som ett övergivet foster som inte vet hur man börjar andas.

Oj Björn Ranelid känn konkurrens.

Hur startar man? Vilken ände börjar man nysta i vägarna? Dator, modell, skisspapper, betong? Ahh!

Men nu är det paus i några dagar. Börjar med ett jobbpass på bageriet i eftermiddag, och sedan en härlig 07-morgon imorgon. Sortera bullar och lägga upp växelkassan. Saknar det, ca två månader sedan jag jobbade sist. Fattig? Nej inte kris just nu, CSN är givmild i januari. Så jag köpte en sommaroutfit på Topman igår.

För som sagt detta är mitt år av Framförhållning! Året då jag inte missar tåg och bussar och möten och förfester.

Önska mig lycka till...


Kommentarer
Postat av: mamma

Lycka till! Det kan du nog behöva om jag känner dej rätt. I dag skulle du varit med när jag var och rekade på Kosta Boda Art Hotel. Wow!

2010-01-15 @ 19:33:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0