Inatt är jag ett mellanting

19.40. Melodifestivalen intar scenen om 20 minuter. Mina tips: Neo/Jöback till final, Wahlgren/Sibel andra chansen och Idol-Anna ut som femma.

Och efter det blir det maskeraaad! I en industrilokal i Alvik tills solen går upp (nåja, men ett bra tag åtminstone).

Koden är "mask", dvs någon slags finkläder i kombination med maskeradmask à la 1700-talet. Anja och jag hade världens tajming igår och hamnade på Panduros sportlovsaktivitet "måla din egen mask" så i två timmar stod vi på Panduro på Kungsgatan med acrylfärger och paljetter och glitterpennor och var kreativa.

Mitt tema är någon slags andrygyn skapelse i gränslandet mellan två kön. Mittemellan jeans och mascara, skjorta och pärlhalsband.

Hmm?

Nej fråga inte jag har ingen aning! Snart ska nagellacket på och sedan vet ingen var det här kommer sluta!

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0