Saknar, saknar inte.

Saknar: Farao.

Saknar inte: lägenheten i Ystad.

Snart har distansförhållandet tagit slut och vi är åter enade i samma stad, i samma lägenhet! Åh det ska bli underbart!

Denna veckan bor jag hos kusin Karin. Lämnar nycklarna till mitt råtthål imorgon. Åh det ska bli underbart! Hoppas att Hyresgästföreningen tar hyresvärden ordentligt i öronen för att jag betalade så mycket överpris... to be continued.

En sak saknar jag med min lya. Pyntet! Spartanskt men välplanerat. Prinsessan Madeleine råkade få en altarplats mitt i allt, mest för att det var en så fantastisk bild i DI Weekend häromveckan.

 

 

Tre dagar kvar på jobbet. På fredag blir det jag som bjuder på smörgåstårta och på kvällen ska vi shotta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0