Tjugondag plus lite till Knut

Nja. Skulle kunna tippa på nånting runt hundrandag Knut ungefär... Men nu åkte den ner! Storstädning av garderoben (någon som kan meddela min pappa om att jag slänger grejer!), och ljusstaken följde med av bara farten. In i skåpet till oktober eller nåt.



Nu är det nog bara de röda kulorna i orkidéen, se höger i bild, som hänger kvar. Men attan de får stanna ett tag för blommorna som har dykt upp hindrar plundringen en aning...

Om någon undrar vad som puttrar i bakgrunden, så är det en mustig köttfärssås med en äkta spansk flaska vin som jag i all hast ryckte med mig från en hylla i en liten kinesbutik runt hörnet på väg från hostelet till flygplatsen i söndags.

Konstnärsflummig fest ikväll och sedan hoppas jag på Dr Bombay på Kolingsborg tills natten blir dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0