Hur kan något så gott se så j---a äckligt ut?!

Okej nu kommer jag visa en äcklig bild.

Så skrolla inte ner om du inte är säker på att du vill.


Alla har rätt att göra sina egna val i livet.



Det kan låta spännande men jag tvingar ingen.




Äckel som sagt.



Men det är visserligen inte vad det först ser ut att vara.


Nu snart.

Nej alltså detta är inte den äckliga bilden. Detta är bara utfyllnad så att ingen ska råka se utan att aktiv skrolla ner.

En liten påminnelse till lillebror att skaffa skärp kanske...

 

Nu snart.

Här:

 

Usch! säger du. Men nä, mmmm säger jag!


Det som syns i den lilla hinken är faktiskt en fruktansvärt nyttig smoothie, med lite alla möjliga frukter och grönsaker som jag har hemma. Bland annat kiwi, melon, banan, blåbär, morötter och ärtor.


Det är vad jag äter, typ.


För övrigt: här är ett nästan identiskt detoxtips, åtminstone till utseendet:

http://jessicathurin.blogg.se/2010/april/javlahelvetsjavlaskitdietfan.html




Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha visst är det härligt att detoxa Erik?!

Du lider ju iaf inte av fetma besvär som jag men alltid skönt att rensa lite skit.. Men veckan efter sitter man med vinglaset i ena handen och ostbågarna i andra=) Dutti man är...



Och du har helt rätt om Robyn! Hon är briljant ut i fingerspetsarna men det är kul med lite versioner..

Såg du på Mtv The City? Sista avsnittet, sista scenen när Robyns With every heartbeat spelas är så fantastisk!!

2010-04-22 @ 00:04:10
URL: http://jessicathurin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0