Grattis i efterskott!

, mamma, som fyllde ganska så ordentligt jämnt i helgen.

Helgen är slut och min lägenhet står tom igen. Sent i onsdags våldgästades den ju av min mor och bror, som har tagit god hand om den sedan dess.

Vi har firat och hurrat så det står härliga till: det började med champagnefrukost med frukter och kalaspuffar, fortsatte med Hasselbacken och Björn Skifs akrobatiska Cirkus-show, vidare en avslappnande kväll på Centralbadet och ett crescendo i lördags med kalas hos Kenneth och Pernilla i Rönninge (komplett med godisjakt i trädgården, tårta och promenad runt sjön.

Nu firar både mamma och jag vidare på varsitt håll, med en uppfriskande detox-vecka. Någon "väninna" till henne startade en trend med att bestämma sig för att denna veckan skulle gå i självplågandets tecken, och denna hype har nu spridit sig vidare till några av mina kompisar. Det har gått en halv dag nu utan bröd, sötsaker, kött, salt mm, och min hjärna har redan blivit besatt utav tankarna på en riktigt saftig och knaprig kaka. Eller en ostmacka... Eller varför inte en McDonaldsmeny. Plusmeny...

Kladdkaka.....

Hungrig.

Ikväll blir middagen vitkål med mango.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0