Efterpresentationsspeedad

Wohoo!!

Jag lever!!

Och jag mår prima!

Lite ont i magen bara.

Nu har jag precis gjort min presentation av mitt förslag till ett Nobelmuseum vid nya Slussen. Det var delkritik och sista stora möjlighet att få lärarnas input och tankar före kandidatprojektet skall slutföras. Drygt 2 veckor kvar sedan har jag en examen i arkitektur!

Känns sjukt.

Och magen? Nja, kan bero på kaffet till frukost. Nej detoxen är inte slut förrän detta dygnet är över. Men för att förhindra kraftigt illamående när jag åker på dekandent gay-kryssning över Östersjön imorgon, måste jag nog vänja kroppen lite vid ohälsosamt leverne. Efter nu nio dagar av veganmat.

Farao sade i helgen att jag luktade vegan förresten. Kan det vara all kål och alla bönor som börjar tränga ut ur mina porer?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0