Som två tredjedels graviditet.

6 månader. 26 veckor. Ett halvår.

Det bästa halvåret i mitt liv.

En sen natt på Libra som förändrade mitt liv ganska radikalt. En liten flört som jag snabbt anade var något mycket mycket större. Och så var det. Strax kunde jag inte tänka på annat och fortfarande kan jag bli alldeles vimmelkantig när jag tänker på honom.

Nej jag ska inte bli sliskig, skrytig, långrandig. Men jag har faktiskt världens bästa pojkvän, Farao.







































































































Och som jag har njutit. Vid alla dessa tillfällen och många andra.







Kommentarer
Postat av: jessica

Hej Erik!

Vad kul att du bloggar!

Hoppas vi får se dig i Borlänge snart..



Vad fint du skrev om Farao! Har aldrig sett honom som han är när han är med dig.. Ni lyser!



Stor kram /J

2009-09-09 @ 13:01:56
URL: http://jessicathurin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0