Hemresan är bokad. Hu.

1000 riksdaler. Lite drygt. Det är kostnaden för en tur och retur-resa från Stockholm till Älmhult. Ganska så hutlöst dyrt...

Men nu kommer jag inte missa Älmhultsdagarna 2009, detta påkostade spektakel som med närsynta ögon kan jämföras med 90-talens Vattenfestivalen i Stockholm! Typ. Man kan åtminstone plocka pennor och godis från alla små Älmhultsföretag som bygger upp små stånd på torget, om jag minns rätt. Och ett år var det storstilade liveframträdanden från både AnneLie Rydé och Andres Esteche.

Igår var jag hårmodell, så idag är jag skönt snaggad i nacken. Ingen större förändring jämfört med tidigare.

Nu ska jag jämföra Manhattan med Södermalm. Stadsbyggnad är temat för årets plugg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0