En jämntjock massa eller små hårda klumpar?

Tillbaka i skolbänken/datorbordet/ritsalen/prestationsångesten, efter tre hela dygns semester. Blev helt plötsligt väldigt jättemycket som skulle göras, eftersom lärarna ville ha en snabb presentation av vad man hade tänkt göra för projekt. Jag ska fläka upp ett hörn av Östermalmstorg. Förklarar mer sen.

Men hur ska man lägga upp de här små rivaliserande verksamheterna, Arbete och Fritid? Nu när vi har mycket att göra kan man å ena sidan bestämma sig för att sitta i skolan mest varje dag, men i resonliga doser. Eller så är man uppe länge några veckodagar för att sedan kunna belöna sig med en arbetsfri helg. Jag föredrar det senare tror jag. Hellre är jag här till 02 lite då och då, än att besudla en lördag eller söndag med att sitta och rita.

För eller mot?

Kommentarer
Postat av: anja

hej o hå jobba på! Snart blir det vernissage!

2009-09-15 @ 16:41:47
Postat av: Lance

ovanligt och konstigt det där att det Plötsligt blir mycket att göra, lärarna Hittar på nåt som ska vara klart om nån dag när man tror sig hitta ett tempo som är hållbart.

2009-09-17 @ 09:24:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0