Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!

Klart!

Mmmmmmm.

Puh.

Igår 07.30 hade min presentation äntligen kommit ut ut skrivaren. 08.20 gick lärarna runt och inspekterade. 50 minuter tillgodo minsann!

Och idag var det dags för kritik. Jag presenterade min analys av Östermalmstorg, mitt förslag till förändring, och lärarna hade 15 minuter på sig att säga vad de tyckte.

Inte en helt perfekt lösning, men det visste jag redan. Hösten ska ägnas åt stadsbyggnad, dvs ett större perspektiv än tidigare husarkitektur, och detta hade jag inte riktigt tagit till mig. Men nu i fortsättningen är det gator och torg och kvarter och stadsdelar som gäller.

Tack för stödet, nu ska jag dricka billigt mousserande vin. Och senare ikväll blir det kulturkofta på och ett besök på Stadsteatern. Pia Johansson som fyllehagga i Vem är rädd för Virginia Wolf. Tror det blir mycket bra.

Som Madonna så aktuellt utrycker det, Celebration!


Kommentarer
Postat av: mamma

...Men ingen stad utan hus, eller hur? Hur som helst, nu kan du ta det lugnt i alla fall några dagar... =) Kram

2009-09-24 @ 19:24:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0