Att ta sig in i kultursvängen

Student betyder lite pengar.
Stockholm betyder dyrt.

Men! Mitt småländska arv har begåvat mig med en magnifik hökblick, när det gäller att hitta gratisevenemang. Ikväll ska jag på vernissage på Arkitekturmuséet, som har en ny utställning om infrastruktur. Ja, infrastruktur, jag tycker faktiskt det låter kul!

Och vernissager innehåller ofta ett eller två glas vin, tillsammans med några snittar om man har tur. Arkitektkretsar är lite lagom konstflummiga, för att man ska råka slinka in på något litet evenemang lite här och där.

För övrigt Bröllopsfotografen på torsdag. Gratis förhandsvisning via csn-kortet. Se där, hökblicken igen!


Kommentarer
Postat av: Martin

Via csn-kortet? Menar du att jag också kan få gratisvisning av den filmen om jag bara orkar öppna det kuvertet? Isf måste jag bli bättre på att öppna mina brev när jag får dom!

2009-10-06 @ 17:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0