Retroaktiv tippning

Jag tror att Norge vann. Och sedan Island som tvåa och Azerbadzjan på tredje plats.

Hurra jag hade rätt!

Nja. Det hade banne mig varit roligare att tippa innan finalen. Å andra sidan var det enklare nu. Men jag tippade visserligen lite live i lördags, till några stackare i en mängd mer eller mindre osammanhängande sms.


Hur som helst var inte Norge min favorit. Just nu är det systrarna Inga och Anush som gör att jag går igång.

Sister, here we go!



För övrigt, en liten knyck med överläppen är väl inte så svårt? Martin du har mycket att lära.

Kommentarer
Postat av: Anna

men norges Alexander Rybak ær ju så søt!! =)

2009-05-18 @ 12:17:46
Postat av: martin

jo men en knyck med överläppen ser ju jättekonstigt ut isf ju :S jag fattar inte detta.

2009-05-18 @ 16:53:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0