PAUS!

Nu har jag suttit och koncentrerat mig i nästan tjugo minuter. Så en välbehövlig tankepaus för att sitta och titta på lite gamla bilder.

Hittade en fin som Anja tog förra helgen när vi var på väg till Faraos fest med Anna Nicole Smith-tema. Först originalet:


Oscarsgala 1996. Kvällen till ära är hennes bastanda kroppshydda täckt av en härlig turkos plyschgardin. Ett blaffigt smycke betonar de stora brösten. Pricken över I är ett rött läppstift över en stor del av ansiktet.

I min, enligt egen utsago, mycket fina tolkning valde jag att koncentrera mig på det sistnämnda:

St Eriksplans tunnelbana. Trettio minuter senare går Malena Ernman på scenen i en kommunistsvulstig olympisk arena.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0