En mysig misär

Ahh vilken dag! Vaknade av mig själv vid nio, efter tio timmars sömn. Sedan har dagens hittills mest gått till att ordna upp i min lilla misär. Har tvättat 6 maskiner, och tränat, en annan sak som blivit bortprioriterat senaste veckorna. Och nu en liten till i mitt diskställ och diskho:


Vad kan man utröna av detta? Jo två saker:

1 Glasen i diskstället kommer från när familjen Öster var här för snart två veckor sedan.

2 Förutom dessa glas sedan två veckor utgör tomma matlådor all disk. Vilket betyder att jag inte har ätit ett mål hemma senaste tiden.

För att fira att jag kan äta hemma åt jag idag: Tortellini! Med salt och peppar. Hmm jag har inte direkt varit och handlat heller..

Nu ska jag starta dammsugaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0