Lånetelefoner och återbesök

Trött på din gamla tråkiga mobiltelefon? Gå in i en skum och mörk och läskig gränd och bli rånad, det verkar löna sig! Två snälla kompisar, varav den ena jag inte ens känner, har lånat ut en mobil till mig, och båda är med hästlängder finare än den gamla skrutt jag hade innan:

En i guld och en glänsande röd. Mycket snygga tillsammans...

Men varför två, undrar någon nu? Jo den första fick jag låna från kompisen jag inte känner. Den fungerade bra att ringa till. Tyvärr kunde jag själv inte ringa upp några nummer från den av någon anledning. Så jag fick då låna en annan, av en kompis som jag faktiskt känner.

Men kan fortfarande inte ringa upp! Mystiskt.

Men de är snygga! Sade jag det?


För övrigt var jag tillbaka på platsen där det hände i lördags. Kändes såklart konstigt att vara där. Men bra på något sätt. Jag får inte hålla mig borta. 

En av Stockholms mindre smickrande platser.


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha vill verkligen säga ja, men jag har inte sett.

Men om jag ser så ger jag dig mitt ord på att jag meddelar dig ;)

2009-03-05 @ 22:46:43
URL: http://ddoruntinas.blogg.se/
Postat av: Tobias

svar: hahahaha precis!!!!

2009-03-05 @ 23:30:31
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: JONNA

Sv: haha klart jag minns, semelgalningen! :D

shit , 18 st semlor :<

lyllo dej. jag är sugen på semla nu mitt i all hunger!

2009-03-06 @ 14:29:57
URL: http://joonnaak.blogg.se/
Postat av: Martina

Vadå funkar inte telefonen?

2009-03-09 @ 19:21:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0