Jag är vad jag äter.

Kristen, i celibat och med ett kalhygge mitt på huvudet.

Förutom fyra friterade och sockerspäckade munkar, har jag faktiskt ätit lite riktig mat idag. Och en bakelse.

Och de fyra friterade, sockerspäckade munkarna var inte ens min idé. De var köpta till ett möte som inte riktigt lockade så mycket folk som vi hade räknat med. Så i hederlig morfaranda tog jag det på delvis mitt ansvar att tänka på de svältande barnen och se till att dessa små flottiga godsaker inte gick till spillo.

Annars är det ritsalsliv  idag. Ritar på ett kollektivboende där de fyra sovrummen stoltserar med ca sju kvadratmeter var. Inget för folk med torgskräck!

Åter till blyertspennan.

Kommentarer
Postat av: Cristian

Haha, kul med en som är typ likadan.

Jag brukar också försvinna in i låtsas-arrangemang.

Du vet när man går lite rytmiskt och fäster blicken lite extra mot de där solstrålarna som träffar ögonen.



Är man dessutom ensam på vägen så kan även munnen röra sig lite. Haha, har hänt flera gånger att det kommer mötande människor och man glömmer bort att man mimar, så när de går förbi så låtsas man gäspa istället. Haha :-)



2009-03-13 @ 08:16:33
URL: http://ichris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0