Det omöjliga har skett!

Jag trodde aldrig det skulle hända.

Men nu sitter jag här, i datasalens osexiga lysrörsljus och lyssnar på. Marily Manson!

Va? Vad har hänt? Har jag blivit hårdrockare? Eller dödsmetallare? Eller indiepoppare? (Nåja, det här med genrer på musik har aldrig varit min starkaste sida). Något har hur som helst hänt.



Men lugn jag är samma Erik fortfarande. Förutom denna låten och några till, så är det fortfarande en väl avvägd blandning av Kent, Håkan Hellström, Madonna och Charlotte Perelli i lurarna.

Kommentarer
Postat av: martin

det är ett steg på vägen iaf :) säg till när det börjar bli lite bra musik ;)

2009-03-25 @ 17:58:38
Postat av: mormor

Tur att du är samma Erik. Det är jag glad för

Kram

2009-03-25 @ 18:23:25
Postat av: mormor

Tur att du är samma Erik. Det är jag glad för

Kram

2009-03-25 @ 18:24:37
Postat av: filip

lol...det e bara en tillfällig svacka. du e snart tillbaka i dansbandsträsket igen ;)O

2009-03-25 @ 19:21:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0