Ni som har jobb, läs inte detta inlägget!

ÅH VAD DET ÄR SKÖNT ATT VARA LEDIG!

Fast ibland blir det lite förvirrande. Som nu när man börjar få lite problem med veckodagarna. Hela dagen idag har jag gått runt och trott det var onsdag, trots ständiga påminnelser och att jag kom på mig själv hela dagen. Själva crescendot kom nu på kvällen när jag berättade för Martin att "igår, då gick jag runt hela dagen och trodde att det var onsdag". Vilket betydde att jag trodde att det var imorgon. Vilket betydde att jag ännu en dag fick för mig att det var onsdag.

Hur som helst turnén nådde idag Lessebo och farmor. Mat mat och mat och kaffe på maten och sen tårta och några bullar och ett antal havreflarn och en näve kringlor. Gott. Mätt. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0