Hårda dagar med slit och släp


Så här ser jag ut just nu. Ibland med mindre kläder, ibland på en handduk. Ibland på rygg och ibland med en bok. Om inte sovandes. Dagarna passerar ganska långsamt och stilla och skönt.

Bilden ovan är från midsommarafton i Norje (nej inte Norge). Förutom min vilostund på eftermiddagen sysselsatte vi oss traditionsenligt med sill & nubbe, tipsrunda, kubb, grill, dans och bad. Med mera. Här är en bild från ett av de två nattliga badturerna:

Det är lilla jag längst ut på bryggan. Och hu vad varmt och skönt det knappast var i vattnet. Snarare "friskt" som min kära mormor skulle uttryckt det med händerna i sidorna. 

Två veckor har jag nu varit hemma i den småländska skogen på semster. Imorgon bär det av mot Stockholm igen, via en liten avstickare till Trollhättan. Där väntar mitt hjärtas prins med ett hotellrum och sin bil som vi senare kör genom landet med.

Nu ska jag ut och bli en svettig stek igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0