En solig helg med lite fest och lite bilkörning.

Nej men så här är det. Jag har inte suttit vid en dator på hela helgen.

Lördag: en brygga vid Årstaviken
Söndag: en klippa vid Fredhäll
Måndag: gräset i Humlegården

För imorgon blir det regn. Fast nu stramar det och svider lite här och där.

Jag har varit ute och sprungit! Duktig ponke!

Och där emellan har vi festat. Skolavslutningen är nu avfestad två gånger, och lördagens gårdsparty var en dekadent och intern historia som jag vill återkomma till många gånger i mina drömmar.

Men min riktiga dröm är i Karlstad och Örebro denna veckan...

Igår körde jag bil genom hela stan för första gången. Apkul! Klockan var mellan 20 och 24 en söndagkväll så lagom lite bilar. Men Slussens logik måste jag anse vara obefintlig. Av tre försök lyckades jag komma ut på helt fel håll två gånger. Och den tredje, lyckade, körningen innebar dubbla varv i karusellen, på olika plan.

Nu ska denna lätt grisrosa och solstingade yngling sova. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0