Herre gud unge hur ser ditt liv ut egentligen?!

Förlåt jag hör ju aldrig av mig!

Men ungefär så här: se bilden från förra inlägget. Byt ut lite av gräset mot klippor, och resten mot vatten. Där har vi mig denna veckan typ.

Sista semesterveckan dock. På måndag börjar fyra veckors slit med halvbra arbetstider och småsunkig lön. Men med underbart gott bröd...

Imorgon då? Jo då blir det avresa i ottan mot ack Wärmeland du sköna. Arvikafestivalen hägrar vid horisonten och då kommer det bli damm och dans och glädje. Sista förberedelserna nu: packa necessären och måla naglarna i grå metallic. Och kamma min nya fina lugg några extra tag.

Nu glömmer jag väl ändå något! Igår besökte jag Skansen och sjöng slagdängor med la Malena Ernman (tvärt kast mot helgens synthmecka). Underbart så klart även om underbart är kort. Men det kommer flera tisdagar...


Jag och Cesilia framför Sollidenscenen.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anna

så du åker från stockholm nu när jag kommer dit.. fy på dig!! ;) Försökt få tag på dig, men du verkar vara en busy man. Vi åker mot norge igen på måndag eftermiddag så om du har tid innan så hör av dig!! Hade varit så kul att ta en kaffe och snacka lite.

2009-07-02 @ 21:28:43
Postat av: Anna

så du åker från stockholm nu när jag kommer dit.. fy på dig!! ;) Försökt få tag på dig, men du verkar vara en busy man. Vi åker mot norge igen på måndag eftermiddag så om du har tid innan så hör av dig!! Hade varit så kul att ta en kaffe och snacka lite.

2009-07-02 @ 21:29:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0