Tillbaka till exjobbet

Idag har jag arbetat. Ruckade lite lätt på min störda dygnsrytm imorse, när jag vaknade vid samma tid som jag hade gått och lagt mig ett dygn tidigare. Mycket oskönt.

Tillbaka på ex-extrajobbet som badvakt hade jag en något lugn och seg och lång dag. Då de badande massorna uteblev fick jag ägna mig åt karaktärsdanande uppgifter som att torka av plastmöbler, putsa fönster och favoriten: skrubba duschar och tömma deras avloppsbrunnar på slemmigt äckligt hår. Underbart!

För övrigt har jag ett svar kommentaren "balders då?" från en viss Anonym: varför balders? När? Va?

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja, speakeasy är väl inte enda stället? balders finns väl också?

2009-01-04 @ 13:35:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0