Personligt rekord - igen!

Igår slogs ännu ett personligt rekord! Denna gång dessvärre i sunkighet...

En sen kväll på skolan i höstas tog mjölken slut, och jag var tvungen att äta musli med vatten. Igår hade jag köpt en liter mjölk, märkt den med mitt namn, och lagt in den i kylen. Som visade sig vara en frys. Så en kall tegelsten mötte den hungriga Erik som till slut hade blivit klar med kompletteringarna på förra projektet.

Alltså, musli med vatten igen. Ökningen i sunkighet bestod i besticken. Förra gången använde jag en vanlig gaffel, igår var jag tvungen att ta en plastgaffel. Jag vet, skillnaden är hårfin, men jag tycker ändå att jag sjönk ytterligare något litet steg i näringskedjan.

Kommentarer
Postat av: Martin

"Alltså, musli med mjölk igen." va? och?

2009-01-13 @ 13:03:29
Postat av: Niclas

Är det inte godare med müsli utan vätska än att sunka ner den med vatten? Det kanske är värt att testa nästa gång :)

2009-01-13 @ 21:16:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0