Nu vill jag ha oväntat besök genast!

Nu har jag just ätit kålpudding. Jag hade visst inte så mycket köttfärs som det skulle vara, så det blev verkligen KÅL-pudding! Men tänk vad billigt det var! Kål kostar ju typ som luft.

Åh jag har gjort det till slut! Äntligen en ny espressomaskin efter att den förra gick sönder för kanske åtta månader sedan. Fick ju pengarna tillbaka, och har haft summan gömd på säkert ställe för att inte slösa bort det på annat. Nu idag blev jag med Nespressoapparat, kanske det smidigaste sättet man någonsin kan brygga en kopp kaffe på (nej, jag har inte värst bra betalt för att säga detta).


Nu lär det ju bara dröja ett antal veckor tills jag börjar öppna paketet, med tanke på vilken tid det tog innan dammsugaren fick se dagens ljus första gången. Men i och förr sig, kaffe är ju godare än damm.

Faktiskt.

Kommentarer
Postat av: mamma

...och ser att julgrejerna inte är nerplockade heller... är du släkt med mej???

Kram

2009-01-31 @ 20:39:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0