Hurra för mig!

Ett mirakel skedde igår. Jag köpte två rullar hushållspapper! Detta har inte skett sedan någon gång i Haninge förra hösten, och då var det nog snarare på min kombos initiativ.

Igår var jag väldigt aktiv. Med full kraft ansträngde jag mig för att skjuta upp att gå till skolan. Till idag. Vi börjar visserligen imorgon, men har en del att förbereda... Till exempel ganska mycket.

Förutom uppskjutningen handlade gårdagen mycket om organisation. Jag organiserade i mina grymt oorganiserade garderober. Och i mitt grymt oorganiserade skafferi. Och i en grymt oorganiserad hylla. Det kändes lite pedantiskt skönt.

Nu! Ska jag alldeles strax släpa mina tunga steg till skolan. So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0