En sista tanke

Innan jag tillfälligt klipper navelsträngen med Älmhult måste jag visa en bild från i söndags.

Ja det är sant! Snögränsen har nått ända ner i södra Småland! Fenomenet "vinter" existerar fortfarande!

Vad som kanske inte syns på bilden är att denna extremt korta pulkabacke också var extremt brant. Och att varje åk var ett effektivt försök till whiplash-skada, då vinkeln på slutet tangerade att vara rät. Samtliga åkare överlevde dock utan skador.



Observera att det inte är barnet på bilden som har skrivit brevet. Han är min lillebror.

PS. Anonym: tack för rättelsen. Alltså var också Balders öppet på juldagen. Vem är du för övrigt?

Kommentarer
Postat av: martin

"Observera att det inte är barnet på bilden som har skrivit brevet. Han är min lillebror."

Va?

2009-01-06 @ 12:50:20
Postat av: MissC

(skratt) Kul att du gillade min dröm. :)

Något knasig..

Och ännu roligare att du tittade in hos mig och lämnade avtryck!!



Allt väl med dig ser jag.. ;)

Hur går det med pluggandet?

Är du kavr x-tra "i" glassen?



Kram på dig!

2009-01-07 @ 09:48:11
URL: http://missc.bloggagratis.se
Postat av: Anna

och vi som inte ens har snö i oslo....

2009-01-07 @ 15:30:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0