Dementi! Det var vatten.

Som min käre bror påpekade, "alltså musli med mjölk igen..." lät ju inte vidare exotiskt och nytänkande. Nu är det rättat och mjölken är utbytt mot vatten någonstans långt ner i förra inlägget.

Niclas, jag provade vätskefri musli idag (mjölken fortfarande frusen tack vare ett pucko vid namn Erik som fortfarande envisas med att glömma att kylen är en frys). Det var ett väldigt kortvarigt test och jag kom fram till följande: fofft. Det vill säga att munnens samtliga anatomiska delar torkade ut likt Saharasand i bastun. Då är trots allt vatten den minst sjukliga åkomman bland pest och kolera.

Idag var 20-dag Knut. Med andra ord: det var tjugo dagar sedan julafton. WHAT??? Var tog dagarna vägen? Hur som helst är jag ett rebelliskt trotsåldersbarn, och kommer ha kvar mitt pynt till ljuset återvänder till Sverige. April kanske?

God natt världen. O.a.o.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0