Verkar som att någon flyttar in...

Snark snark.

Hupp! Vad var det?

Tak tak tak.

Tak tak.

Tak tak tak tak,

Tak.

Nej inte ett tal från Guldbaggegalan. Utan  vad jag hörde när jag tog min sedvanliga "efter-att-ha-jobbat-i-bageriet-sedan-tidig-morgon-tre-timmars-tupplur" i eftermiddags.

Någon närstående granne är tydligen igång att montera Ikeamöbler. Jävla företag som är oförmöget att leverera ihopsatta möbler!

Men idag var det ju ändå okej. Klockan var ca fyra på eftermiddagen. Mindre roligt halv två i förrgår. På natten alltså. Då transformerades jag till tråkiga grannen och gick och knackade på och klagade. Vissa behöver nämligen sin skönhetssömn!

Nu ska det ut och svängas ett par lurviga i stockholmsnatten.

Kommentarer
Postat av: Liene

sv: Sarah var underbar! hon borde ju vinna hela grejer, hon har liksom chans i ESC:) haha, programledaren är ju inte klok:P eller inte illa menat.

2009-03-01 @ 22:21:32
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0