Stockholms bästa semla!

Idag ska det firas! Fettisdagen, huvudpunkten på den härliga Fettis-månaden! God tid att ge mitt  tips på Stockholms allra bästa semlor (urvalet är de bullar som jag har hunnit prova hittills under året):

Plats 8: Stinas bageri
Plats 7: Stadsteatern (som kanske aldrig varit känt för sina bakverk i första hand)
Plats 6: Thelins (Fältöversten)
Plats 5: Konsum (Odengatan)
Plats 4: Wienerkonditoriet

Brons: Lindqvists på Odengatan
Hedrande starkt silver: Valhallabageriet (förlååååååt)
En glänsande guldmedalj: Tössebageriet (med hård konkurrens från främst silvermedaljören)


Vinnaren. Som självklart äts bäst med gaffel!

Eventuellt blir det tillägg till listan ikväll, ifall jag inte kör på ett säkert kort idag.

Nu borde jag rusa ner längs hissen och snabbast möjligt ta mig till skolan!

Kommentarer
Postat av: Tobias

okej I see :) jo sant! nej aldrig testat fotat rotmos =)

2009-02-24 @ 11:39:29
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Anonym

På vilken plats kommer icas egna? ;/

2009-02-24 @ 18:29:18
Postat av: Anonym

Glöm inte bort att chokladsemlorna på xoxo måste testas innan testet permanentas.

2009-02-24 @ 23:06:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0