REKLAM

För de som inte vet så gjorde jag mig själv till delad ordförande för en nyuppstartad styrelse förra veckan. Samt sekreterare.

Bakgrund: jag var ju på årsmöte i Helsingfors med Arkitektstudenterna för några veckor sedan. Innan jag åkte, lovade jag mig själv innerligt: att inte bli engagerad och sno in mig i någon slags ansvarsfull situation. Bara glida med på ett bananskal alltså.

Och så blev det alltså inte riktigt.

Hur som helst, ikväll ska vi alltså bygga med Lego. Vad jag har längtat! Äntligen en möjlighet att återigen leva ut alla sina tioåringiga fantasier.



Nu är det kanske lite sent att basunera ut reklam, med tanke på att aktiviteten börjar om ca 87 minuter. Och ännu lite onödigare med tanke på att bara folk på skolan kan vara med. Men om du har de kvalifikationerna, välkommen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0