Plopptoppen!

Ställning just nu

Delad förstaplats:
Martin: 2 Plopp
Katja: 2 Plopp (lite otacksamt att vara först med att svara verkar det som;)
Mormor: 2 Plopp

Vad-det-nu-kan-bli-kanske-fjärde-plats:
Anonym: 1 Plopp (kan vara bra att veta vem du är, det underlättar postgången) (förresten, jag gissar på "klant") (inte ditt namn alltså, men du vet vad jag menar)


Ska bli spännande att se hur det utvecklar sig! Sen kan man ju hoppas lite försiktigt att jag inte kommer få starta upp en nytt bankkonto, för "chokladkola-relaterade utgifter".


Åter till skolarbetet!


PS. Valhallabageriets semla Stockholms bästa enligt SvD imorse. Jag är stoltare än en mamma på sonens första körövning! Läs här:

http://www.tasteline.com/Artiklar_och_guider/i-sasong/vintermat/Semmeltest-2009/

DS


Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför tror du att jag skulle bli så stolt om du börjar sjunga i kör???

2009-02-22 @ 15:11:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0