Med sax och kam i Gurkornas stad

Hemma nu efter en dag av tålamodsprövning. Hårmodell för Schwarzkopf. En hel dags "arbete" för kanske 45 sekunder på scenen. Inte värt det!

Skojade bara. För en små-narcissist är det lätt lönt hela dagen när man helt plötsligt har alla strålkastare på sig, likaså alla medelålders frisördamers blickar.

Så skönt att bli av med lite hår också! Inte helt hundra med frisyren dock, lite för rufsig style efter ett par strikta synthluggar i rad. Idag såg det lite ut som när man har helt dansat sönder en riktig frisyr. Nåja jag är tillbaka om två veckor så det är lugnt.



De två andra killarna som var med hade en orange resp rosa cardigan. Skor och byxor fick vi ha på våra privata, och till och med Kent-tröjan slank igenom, trots att jag sa att jag hade en helsvart med mig... Som synes ingen chockerande sminkning idag. Synd, det är ju inte såå ofta man passar på annars.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0