Mätt!

Nu har ja
g
varit
 här
 i Älmhult i två dygn snart. (För övrigt är radbytena thanks to en liten retsam lillebror som tror det eller ej inte är sju år längre). Som sagt två dygn. Mitt mål har varit att äta motsvarande minst 50% av normalt matintag fram till jag är i Älmhult nästa gång om ungefär en månad.

Det har gått bra hittills.

Igår var vi hos farmor. Summering: ca två stora portioner biffar med potatis och sås. Kaffe på maten med bulle och kaka. Eftermiddagsfika med bulle, kaka, bakelse och finsk pinne.

Sedan var det bara att hungra till sig igen när Martin och jag kom till mamma. Tacopaj, säkert tre år sedan sist! Och en avslutande chokladtårta som fick mig att önska jag aldrig tagit en tugga mat i hela mitt liv.

Men, jag klagar inte:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0