Madonna - en nervpärs!!!

Nu är klockan 09.20. Och vår föreläsning börjar nu. Och jag borde följdaktligen sitta lydigt och prydligt i sal A2 och med ögon fulla av iver noga nedteckna vad dagens pratmakare säger.

Men icke! Jag sitter istället några meter under nämnda rum, i datasalen, förgäves försökandes boka mig en biljett till Madonnas Ullevi-spelning den 10e augusti. Men det enda som händer hittills är att jag står i kö för att ens komma in på ticnets hemsida. På båda datorerna som jag paxat... Det är ju inte roligt.

Men men, om jag inte lyckas så har jag sett att Sven-Ingvars också ska på turné i sommar.

Kommentarer
Postat av: Niclas

Du kanske inte kom in på Ticnet eftersom det var den 10:e augusti du försökte boka till och inte den 9:e som alla andra :)

2009-02-09 @ 16:43:31
Postat av: Jonatan

du är gay va? (-: tror aldrig du nämnt det i din blogg, men det är iofs ganska tydligt! härligt!

2009-02-09 @ 20:25:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0