Konstant stök!!!!

Argh!!! Frust och pust och stön och piss och pest och vademekum! Har hållt på och städa lägenheten nu sen jag vaknade vid tolv. Har brottats med enkvadratsförrådet, har lagt grejer i små lådor, har städat ur gamla tidningar. Men det ser fortfarande grymt stökigt ut!

Det är som att den totala stökmängden har någon slags konstant värde. När ena halvan av lägenheten börjar se resonlig ut, är andra halvan av lägenheten ett bombnedslag. Och när jag har städat bombnedslaget är det som att jag bara har flyttat över allting till första halvan igen.

Man kanske borde ta före- och efter-bilder, så man kan se även små marginella skillnader.

Snart till skolan nu. Sen ikväll ska jag stå och skråla att jag är en vampyr och suger och spyr på Cirkus. Längesedan jag var på en konsert.


För övrigt är tjugondag Knut förlegat. Jag tycker vi satsar på femtiondagen istället, eller hur mamma?

Kommentarer
Postat av: mamma

Vi satsar på att ha julen utstädad 12 februari!

2009-02-01 @ 19:20:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0