Jag gjorde det!

Datasalen.

Vilket palats av ångest. Man kan ingenting och det blir aldrig som man tänkt sig. CAD-programmet ritar linjer av sig själv långt från där man ville, och A1-skrivaren byter hjälpsamt färg på ens dokument under utskrivning. Tack tack.

Och nu kom den ultimata datasalsupplevelsen för mig. För första gången! Jag har suttit sedan lunch och ritat på en knepig sektion av vår flummiga klump.

Sedan kände jag mig klar för fika.

Och då stängde jag ner programmet.

Och då glömde jag en liten liten liten men ack så naggande god detalj.

Gissa vad. Rätt svar vinner en Plopp!

Kommentarer
Postat av: mormor

Stackars Erik, glömde du att spara. Får du göra om alltihop? Ha det bra ändå. Kram mormor

2009-02-17 @ 17:36:57
Postat av: Katja

brukar inte alla program i skolan fråga om man vill spara innan de stängs av? :S

2009-02-17 @ 18:10:24
URL: http://zoet.blogg.se/
Postat av: Anonym

du är en k å slutar på lant.... kan du gissa vad jag menar vinner du en center.... =D

2009-02-17 @ 18:19:23
Postat av: Martin

Du glömde spara? Som grädden på moset måste du köpa en Plopp till mig nu, stackars dig!

2009-02-18 @ 12:14:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0