Goda och dåliga nyheter.

Dålig nyhet: Jag tappade en vante i lördags. Lugn jag har ett reservpar. Jag tappade en reservvante idag. Nu blir det udda.

God nyhet: Schwarzkopf har hört av sig och jag ska vara med på en visning imorgon. Och alltså klippa mig för första gången på fem månader!

Dålig nyhet: Har belönats med en hyreshöjning på 200 kr.

Rent objektivt framställd nyhet: Jag har ätit 15,5 semlor inom en månad. Det ger ett snitt på en semla varannan dag. Det är hälsosamt.

Metrologisk nyhet: Det är vinter i Stockholm. Vackert. Vita takåsar och flingor som faller. Jag tog en fin bild av snön idag:


Dålig nyhet: slask ger våta strumpor.

PS: Konsums semla hade jag glömt i topplistan nedan. Nu är det tillagd. Har dock inte testat Icas... DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0