Äter jag bara bakverk?

Nu har jag tuffat mig hem till min walk-in-closet med säng och badrum igen. Svängrummens och garageuppfarternas tid är slut för den här gången. Likaså för snön, här är barmark men dock kallt.

Att det har ätits i mängder har jag nog redan nämnt. Hittade lite bildbevis i kameran som kan styrka ett par smaklöksupplevelser:


Det var inte bara en halvflaska vin som framkallade feststämning på tåget söderut i fredags. Även denna lilla fabriksbakade havreboll-something förgyllde tillvaron. Helt okej för att vara delicatoäckelpäckel (tacka min mor för det underbara uttrycket)


Och detta är en bild från farmorfikat igår. I förgrunden kakor med mördeg och äppelmos. I bakgrunden visar min lillebror på ett utmärkt sätt hur man skalar en bakelse, för att ge den goda marzipanen till sin hungrande storebror.

Nu ska denna stora bror gå och sova. För som bartendern brukar säga, "det är en dag imorgon också!"


Kommentarer
Postat av: martin

otroligt skickligt av mig :)

2009-02-16 @ 13:11:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0