Erik is alive and well in Älmhult

Jag har jullov.

Sillar och skinka och fikon och dadlar. Och ris à la malta. Med mera med mera. Närstående famlijemedlemmar får lätta klökningar när julmat nämns, men då jag var i exil över julafton har jag inte fått nog på länge än. Ge mig ge mig fett och kolestrol!

Österrike var ganska fabulous, fast också ganska regnigt. Vilket resulterade i ynka en dags skidåkning... Annars ett mysigt faulty towers-hotell där ägarna minglade sig runt bland stamgästerna. Mäktigt god mat och dyra viner som någon annan betalade, till min stora glädje.

Och Marcus och John-John var fortfarande små och söta! Jag befarade ju att mina små fransk-engelska aupairbarn skulle ha växt upp till vuxna, vid den höga åldern av sex resp åtta år. Men nej. Puh.

Text text text. Bilder kommer när jag inte sitter hos pappa och skriver för här finns ingenting.

God fortsättning!

Erik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0