Varannan tidig lördag morgon

Godmorgon världen.

Puh. Påsklov!

Efter delkritiken följde en skön spontantripp i Sverige. I fredags hem till Stockholm igen och snabbbesökte Adams födelsedagsfest. Igår jobbade jag, sov och var ute i vimlet och dansen.

Valhallabageriet. Det blir som en drog. Nåja, det blir ju som ett jobb också. Men jag skulle ju inte överleva om jag slutade där! Jag har inte köpt en limpa bröd sedan förra augusti.

Här står jag två förmiddagar i månaden och tjänar ihop mina eftertraktade små extrapengar:

I bilden syns valnötsbröd, franska rågbröd och en och annan semla.


Knäckebröd, småkakor och en och annan semla till.


Okej jag erkänner, bilderna togs på fettisdagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0