Tillbaka i gamla leriga hjulspår

Påsklov nu. Sug på den! Idag tagit det ganska lugnt, spenderade fem timmar av eftermiddager cyklandes runt i stan och stannade till lite här och där. Småshopping som ett stearinljus här och tre par snygga strumpor där. Mycket mycket intressant.

Men nu är lugnet över. Eller ja, lugnt är det väl fortfarande, på ytan, i min lilla lya. Men har satt mig vid datorn för att för en gångs skull skriva klart den där gamla uppsatsen som ska vara inlämnad på tisdag. Puh. Kvarteret Ljuset på Bondegatan, jag vet allt om det nu!

För övrigt verkar det vara ganska förödande att jag har datorn där datorn står nu... På armlängds avstånd från frysen. Där en låda mäktigt goda mördegskakor står och skriker på mig så fort koncentrationen sviker. Som nu.

Mmmm....

Minnesantecknig: skaffa lite självdisciplin!

Lev väl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0